chill dag

Har inte hänt så mkt idag, förutom att pullis kom hit vid typ 2 hon blev attakerad av ior som är så stor och farlig. Vi drog in till staden och möte upp helge och jerry sen så kollad jag synen till körkort som gick super bra. Sen kollade vi runt lite i affärer. Sen så har jag gjort samhällen lite och jag har bara en fråga kvar och de ska va inlämnat på fredag har aldrig kännt mej så här duktigt :) Jag verkligen längtar tills man kan flytta ifrån nyköping, det är så sjukt mycket rykten och skit här, det är ifs rykten överallt men asso nyköping är verkligen överdrivit jag vet inte hur många sjukt konstiga rykten jag har hört om mej själv. Aja är man allas idol så får man väll stå ut med rykten :) snopp i örat


gammal bild men har fortfarande inte hitttat datasladden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0