uppdatering

oj dålig uppdaterin blir lätt så när man har ett liv, har börjat jobba och det är faktiskt helt okej vi gör inte så jätte mkt. Har vart jätte förkyld så har typ inte kunnat göra nått efter jobbet men har träffat ronjisen några gånger och i helgen vart det i fredags myskväll med ronjis och pullis, me like. Vi åkte moppe ner till strande och då möte vi på två grävlingar som var sjukt aggresiva och pullis gasa bara trodde seriöst dem skulle ta mina fötter. I lördags vart det mys kväll med mammsen :) Och i dag åkte jag och ronjis till svärdsklova och bada med jenny och pullis mys :) Längtar tills jag slutat jobba för då drar jag ronjis och pullis till gävle om allt blir som vi tänkt oss :)
snopp i örat



favoriter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0