uppdatering

oj dålig uppdatering men har inte orkat nu sitter jag och väntar på att jerry och helge ska komma hit nice :)
Helgen var super bra, i fredags så drog jag och pullis och drack med några i brandkärr kvällen slutade inte hemma men var bra iaf. I lördag så stekte jag och pullis på vallarna gick inte så bra för det var nästan inge sol men aja på kvällen spenderades med pullis, helge jerry och ronjis som äntligen har kommit hem från turkiet vi drack och kvällen slutade inte hemma då heller. Söndag rökte jag ronja och louise vattenpipa på vallarna mys :)
Men nu är det bara 2 dagar kvar tills skolavslutningen och då jävlar äre party kmr börja med champangefrukost med favoriterna. Men ska göra mej i ordning nu snopp i örat


längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0