färgat håret :)

Nu har jag äntligen färgat mitt hår som jag har tänkt göra i typ 1000 år, men så är det alltid när jag ska göra nått först så vill jag dt verkligen och sen så blir det lix aldrig av. Aja nu är det gjort och det vart mörkare än förut typ brunsvart. Skolan idag var rätt chill slutade typ 1 gick till staden med helgeis,jerry och pullis köpte ett baslinne och sen så bokade jag tid till ögonsak till körkortet. Nu har jag börjat göra samhälls saken vet inte om jag kmr få bättre än g men kan ju hoppas :) snopp i örat


Kommentarer
Postat av: felcii

jag älskar bloggen !!!!

kolla in min blogg och säg vad du tycker om den :)

2010-06-01 @ 21:18:15
URL: http://jjustfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0